czy możliwe żeby ugryzł? podobny do konika polnego
czy możliwe żeby ugryzł? podobny do konika polnego
Witam
Nie znam się tak szczegółowo na owadach, a chciałem zapytać, czy owad ze zdjęcia (podobny do konika polnego) mógł mnie ugryżć? Mam na nodze bolący rumień o średnicy około 12mm i podejżewam tego owada iz w nocy poprostu upalił mnie. Ugryzienie było to około 2 dni temu. Mało tego, dzisiaj tez dobierał się do mojej nogi, aż go wreszczie złapałem i sfotografowałem. Wcześniej myślałem że jest niegrożny, ale jak juz 2 gi raz dobiera się do mojej nogi to coś jest nie tak. Prosze o informację czy mógłmnie on ugryżć i czy po ukaszeniu takiego owada pojawia sie taki rumień bolący.
Nie znam się tak szczegółowo na owadach, a chciałem zapytać, czy owad ze zdjęcia (podobny do konika polnego) mógł mnie ugryżć? Mam na nodze bolący rumień o średnicy około 12mm i podejżewam tego owada iz w nocy poprostu upalił mnie. Ugryzienie było to około 2 dni temu. Mało tego, dzisiaj tez dobierał się do mojej nogi, aż go wreszczie złapałem i sfotografowałem. Wcześniej myślałem że jest niegrożny, ale jak juz 2 gi raz dobiera się do mojej nogi to coś jest nie tak. Prosze o informację czy mógłmnie on ugryżć i czy po ukaszeniu takiego owada pojawia sie taki rumień bolący.
- Załączniki
-
-> Pokaż EXIFOriginal image recording time:2010:07:22 22:23:45Image taken on:czwartek, 22 lipca 2010, 20:23Camera-model:6303 Classic
- krzem
- Podziękował(-a): 2 times
- Podziękowano: 1 time
Re: czy możliwe żeby ugryzł? podobny do konika polnego
pasikoniki są w dużej cześci drapieżnikami i posiadają ODPOWIEDNI aparat gryzący by ugryźć... nie wiem jednak nic o mozliwosci wystąpienia rumienia 
temat i zdjęcie
z cyklu tych "egzotyczniejszych"

temat i zdjęcie

- Aneta
- UTM: CC88
- Podziękował(-a): 1 time
- Podziękowano: 32 times
Re: czy możliwe żeby ugryzł? podobny do konika polnego