Blue, jak musisz pisać kolorem to jakimś ciemniejszym, ten jest słabo widoczny.
Witam
- Blue BloodyMassacre
Witam
Witam, jestem tu nowa
Ale żeby nie przedłużać, chciałabym się dowiedzieć, co to za gatunki
- Załączniki
-
- DSCF9738.JPG (48.29 KiB) Przejrzano 1697 razy
-> Pokaż EXIFOriginal image recording time:2014:09:02 20:37:45Image taken on:02 września 2014, 18:37 - wtFocus length:23 mmShutter speed:1/27 SecF-number:f/4.5ISO speed rating:800Camera-model:FinePix HS20EXR
- GrzegorzGG
- UTM: CA51
- Specjalność: Heteroptera
- Kontakt:
Re: Witam
Witaj Niebieska KrwawaMasakro. Żeby nie przedłużać, to powiem, że ten z lewej to Cassida sp. jak dla mnie.
- Kamil Mazur
- Specjalność: Psychidae
- Kontakt:
Po jaką cholerę odpowiadasz anonimom, tym bardziej w taki sposób sugerujący pewną dozę niepewności ?
- Blue BloodyMassacre
Ale ja nie jestem anonimem O_o jestem nowa i nie znam się za bardzo na obsłudze tego forum...Kamil Mazur pisze:Po jaką cholerę odpowiadasz anonimom, tym bardziej w taki sposób sugerujący pewną dozę niepewności ?
- Kamil Mazur
- Specjalność: Psychidae
- Kontakt:
Ależ właśnie jesteś anonimem bo nie podajesz nawet jak masz na imię, a zadając pytanie wypada się przedstawić chociaż w tak lakonicznej formię jak podając swoje imię w loginie, profilu - gdziekolwiek.
Jak dzwoni do Ciebie telefon i ktoś nieznajomy z głosu pyta się o coś to chyba pierwsze co to pytasz się dzwoniącego "z kim mam przyjemność" lub coś w tym stylu, no nie ?
Jak dzwoni do Ciebie telefon i ktoś nieznajomy z głosu pyta się o coś to chyba pierwsze co to pytasz się dzwoniącego "z kim mam przyjemność" lub coś w tym stylu, no nie ?
- Rafał Celadyn
- UTM: CA-95
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 9 times
- Kontakt: