Co to za owad?

Owady żyjące w mieszkaniach czyli "coś mi chodzi po domu". Owady synantropijne.
Regulamin forum
Przy zamieszczaniu zdjęć wymagane jest podanie daty oraz miejsca wykonania zdjęcia.
Posty ze zdjęciami bez danych jak również linkowanych spoza serwisu mogą być usuwane.

Linkowanie do zdjęć spoza Forum jest nieregulaminowe (§ 2.1)
goposok

Co to za owad?

Post autor: goposok »

Ratujcie! Jestem zupełnym laikiem, jeśli chodzi o owady, ale ten plącze mi się po domu w ilościach hurtowych i zupełnie nie wiem, jak się go pozbyć - głównie dlatego, że nie wiem, cóż to. Każda pomoc mile widziana - z góry dziękuję:)
Załączniki
owad.jpg
owad.jpg (15.13 KiB) Przejrzano 2462 razy
Awatar użytkownika
eReM

Post autor: eReM »

zapewne to Plodia interpunctella - mól spożywczy. Bardzo ciężko jest się ich pozbyć ale na rynku są dostępne dobre środki zwalczające np firmy Raid.
Obrazek

Powodzenia w walce z molami!
Awatar użytkownika
Robert Rosa

Post autor: Robert Rosa »

za ruskie ruble nie próbujcie tego hodować :mrgreen: ... do dziś się pozbyć nie mogę hehehhehe
wojtas
UTM: VT79
Podziękowano: 4 times

Post autor: wojtas »

Ja je hodowałem w tym roku i poszły do słoika . Ha ha ha . dobrze im hamom .
Awatar użytkownika
krzem
Podziękował(-a): 2 times
Podziękowano: 1 time

Post autor: krzem »

zrób sobie przegląd szafek pod katej zainfrekowanej np kaszy jęczmiennej :mrgreen:
goposok

Post autor: goposok »

Dzięki Wam za wszystkie odpowiedzi:) Podejrzewałam, że to właśnie coś takiego. Tym bardziej, że parę miesięcy temu, po wędrówkach dziwnych gąsiennic po ścianach odkryłam ruszającą się paczkę muesli Nestla - w życiu już ich nie kupię tak mi obrzydły. Problem w tym, że od tego czasu robię regularny przegląd wszystkich "towarów sypkich" i nigdzie nie ma powtórki, a pierońskie mole latają i to zaczynają się już panoszyć po całym mieszkaniu! Jutro robię kurs po sklepach z chemią i szukam tego Raida. Pozdrawiam :)
wojtas
UTM: VT79
Podziękowano: 4 times

Post autor: wojtas »