Poszukuję publikacji

Awatar użytkownika
Mattitjah

Poszukuję publikacji

Post autor: Mattitjah »

Jeżeli ktoś posiada PDF'y tych artykułów to chętnie przygarnę:

Kodada J., Holecová M., Behne L., 1992. The genus Dicranthus I. taxonomic revision, karyology and notes on the biology (Coleoptera: Curculionidae). Koleopterologische Rundschau, 62: 195-211.

Cuppen, J. G. M., Heijerman, Th., 1995. A description of the larva of Bagous brevis Gyllenhal, 1836 (Coleoptera: Curculionidae) with notes on its biology. Elytron, 9: 45-63.

Leiler, T. E., 1987. Development and way of life of the weevil Bagous frit Hbst. (Coleoptera). Entomologische Blätter für Biologie und Systematik der Käfer 83 (1):13-16.

O'Brien, C. W., Askevold, I. S., 1992. Systematics and Evolution of Weevils of the Genus Bagous Germar (Coleoptera: Curculionidae), I. Species of Australia. Transactions of the American Entomologival Society, 118(4): 331-452.

O'Brien, C. W., Askevold, I. S., 1995. Systematics and Evolution of weevils of the genus Bagous Germar (Coleoptera: Curculionidae), V. Taxonomic treatment of the species of the Indian Subcontinent. Contributions of the American Entomological Institute, 28(5): 1-182.

Caldara, R., O'Brien C. W., 1997. Systematics and evolution of weevils of the genus Bagous. VI. Taxonomic treatment of the species of the western Palearctic region (Coleoptera: Curculionidae). Memoire della Società Entomologica Italiana, 76: 131-347.

Z góry dziękuję!
Ostatnio zmieniony środa, 3 lutego 2010, 17:53 przez Mattitjah, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
mwkozlowski

Post autor: mwkozlowski »

niektóre te pdfy można ściągnąć przez Google scholar
Awatar użytkownika
Jacek Kurzawa
UTM: DC30
Specjalność: Cerambycidae
profil zainteresowan: Muzyka informatyka makrofotografia
Podziękował(-a): 4 times
Podziękowano: 1 time
Kontakt:

Re: Poszukuję publikacji

Post autor: Jacek Kurzawa »

Mattitjah pisze:Caldara, R., O'Brien C. W., 1997. Systematics and evolution of weevils of the genus Bagous. VI. Taxonomic treatment of the species of the western Palearctic region (Coleoptera: Curculionidae). Memoire della Società Entomologica Italiana, 76: 131-347.
Poszukuję tej pozycji:
CALDARA, R. & O'BRIEN, C.W. 1998. Systematics and evolution of weevils of the genus Bagous. VI.
Taxonomic treatment of the species of the western Palearctic Region (Coleoptera Curculionidae).
Mem. Soc. entomol. ital. 76131-347.

Przy okazji poszukiwań w necie natrafiłem na poprawki do klucza (z adnotacją - "ostrożnie z kluczem"), załączam pdf-a.
Załączniki
bagous 2000.gif
bagous 2000.gif (41.02 KiB) Przejrzano 1221 razy
The new key to bagous - Bratton, 2000.pdf
(34.86 KiB) Pobrany 18 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „LITERATURA”