koszówki ?

modraszka
Posty: 845
Rejestracja: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 08:31
Gender: women
Lokalizacja: Opolszczyzna

koszówki ?

Post autor: modraszka »

Czy to też koszówki?
Załączniki
tn_m.l. 110.jpg
tn_m.l. 110.jpg (94.58 KiB) Przejrzano 3577 razy
Awatar użytkownika
Kamil Mazur
Posty: 1922
Rejestracja: niedziela, 19 grudnia 2004, 15:14
Specjalność: Psychidae
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: koszówki ?

Post autor: Kamil Mazur »

Kształtem przypomina gatunek rodzaju Taleporia sp. Po samym koszyczku nie da się powiedzieć nic więcej.
modraszka
Posty: 845
Rejestracja: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 08:31
Gender: women
Lokalizacja: Opolszczyzna

Re: koszówki ?

Post autor: modraszka »

Jak najlepiej się przekonać co to jest? Pod balkonem są trzy gatunki koszówek, może jakaś siatka?
Może lepiej zabrać je do pojemników? Nie mam żadnego doświadczenia w tej dziedzinie :wink:
Może jakieś wskazówki???
Pozdrawiam.
Monika.
Awatar użytkownika
Kamil Mazur
Posty: 1922
Rejestracja: niedziela, 19 grudnia 2004, 15:14
Specjalność: Psychidae
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: koszówki ?

Post autor: Kamil Mazur »

Te co pokazałaś tutaj są puste. Pozostałym zrób zdjęcie i pokaż to może Ci podam jakieś wskazówki.
modraszka
Posty: 845
Rejestracja: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 08:31
Gender: women
Lokalizacja: Opolszczyzna

Re: koszówki ?

Post autor: modraszka »

Po czy mam poznać że są puste? Wydawało mi się że tylko ta po prawej jest pusta. Pozostałe zdjęcia moich koszówek dodawałam w tym dziale 18.03.2011r.
Pozdrawiam.
Monika.
Awatar użytkownika
Kamil Mazur
Posty: 1922
Rejestracja: niedziela, 19 grudnia 2004, 15:14
Specjalność: Psychidae
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: koszówki ?

Post autor: Kamil Mazur »

Po czym masz rozpoznać? - możesz poczekać czy coś się wykluje (nie doczekasz się) lub możesz rozciąć koszyczek i zobaczyć jaka jest zawartość. Wszystkie są puste tak jak i te na pozostałych Twoich zdjęciach :)