Czasami otrzymuję zwrotki przy nieudanej próbie wysłania email z Forum do użytkowników. Takie zwrotki pojawiają się najczęsciej z dwóch powodów: brak adresu email podanego przy rejestracji (nieobsługiwanego na serwerze docelowym - "Recipient address rejected: User unknown" lub "
Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1)") lub zapełnienie skrzynki na serwerze ("
Quota exceeded (mailbox for user is full)"). W takich sytuacjach kontaktuję się na PW z forumowiczami z informacją o nie działających kontach email w ich profilach.
Zwrotki mają mniej więcej taką postać:
Kod: Zaznacz cały
This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
---------@o2.pl
host mx.tlen.pl [193.222.135.150]
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<------------@o2.pl>:
550 "grzejnikowo@o2.pl": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1)
Reporting-MTA: dns; serv1.tittle.pl
Action: failed
Final-Recipient: rfc822;----------@o2.pl
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; mx.tlen.pl
Diagnostic-Code: smtp; 550 "-----------@o2.pl": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1)
Sprawdźcie obsługę swojego konta email podanego w profilu. Przy niedziałającym koncie email, nie działa komunikacja z Forumowiczami przez email z Forum, nie działa także przypominanie hasła. Może to skutkować w najgorszym wypadku utratą dostępu do Forum.