Metody usypiania owadów

Metody preparowania, usypiania, problemy, sposoby.
Artur Brzeski
Posty: 1
Rejestracja: piątek, 16 kwietnia 2004, 11:39

Metody usypiania owadów

Post autor: Artur Brzeski »

Wtam wszystkich. jestem zielony w temacie. Chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób zabijać owady i je rozpinać, aby było to zgodne z zasadami

Pozdrawiam

Artur Brzeski
Awatar użytkownika
M. Dworakowski
Posty: 539
Rejestracja: środa, 31 marca 2004, 15:10
UTM: FD94
Lokalizacja: Białowieża

Post autor: M. Dworakowski »

Szybko o bezboleśnie, dla obydwu stron - tu ukłon ku notonectom ;)
Radomir Jaskuła
Posty: 37
Rejestracja: poniedziałek, 19 kwietnia 2004, 13:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Radomir Jaskuła »

Witam!
Wszystkich zainteresowanych metodami polowu roznych grup owadow (czesto naprawde dosc oryginalnych) odsylam pod adres:

http://www.sel.barc.usda.gov/selhome/co ... llpres.pdf

Jest to kilkudziesieciostronnicowe dzielo, ktore jak sadze moze sie przydac nie tylko entomologom-amatorom, ale takze tym wszystkim, ktorzy z racji zawodu pracuja ze studentami. Goraco polecam! Sporo rysunkow i choc tekst w jezyku angielskim to naprawde warto.
Radek
Patryk

zabijanie owadów,ich preparowanie i metody zbioru

Post autor: Patryk »

Witam wszystkich.Ja również jestem zielony w tym temacie i chciałbym się coś o tym dowiedzieć.Piszę z Opoczna i chciałbym się dowiedzieć gdzie w moich okolicach mogę kupić wszystkie środki potrzebne do preparowania owadów.
Awatar użytkownika
Dobo
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 8 maja 2004, 00:15
Lokalizacja: szczecin

Witam wszystkich

Post autor: Dobo »

Mam takie pytanie czy mozna uśmiercić owada z bardziej dostępnymi środkami np jakies rozpuszczalniki itp ??
Awatar użytkownika
Jacek Kurzawa
Posty: 9493
Rejestracja: poniedziałek, 2 lutego 2004, 19:35
UTM: DC30
Specjalność: Cerambycidae
profil zainteresowan: Muzyka informatyka makrofotografia
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Podziękował(-a): 4 times
Podziękowano: 1 time
Kontakt: